Friday, June 30, 2006

Biegnę Marathon

Zdecydowałem się wreszcie i będę biegł Flora London Marathon 2007. Po 4 prawie latach biegania i przymierzania się do tego wyzwania zdecydowałem, że czas by wreszcie tego spróbować. Będę starał się o miejsce w losowaniu, ale nawet jak nie dostanę to pobiegnę “z charity”.

Założyłem na stronie głosowanie, i choć mam swojego faworyta, dla której organizacji pobiegnę, to jestem ciekaw opinii odwiedzających. Proszę głosować i zostawiać komentarze pod krótkim opisem organizacji na tej stronie. Będę je uważnie śledził, i bardzo chętnie pobiegnę dla organizacji, którą wytypują czytelnicy tego bloga.

Zachęcam również do odwiedzenia stron wyszczególnionych organizacji charytatywnych (linki znajdziecie przy opisach) i zapoznaniu się z ich działalnością, osiągnięciami, celami itd.

Jeżeli ktoś z czytelników ma zamiar lub nie jest jeszcze zdecydowany, ale być może chciałby pobiec ze mną maraton, proszę o kontakt. Chętnie podzielę się informacjami, które posiadam i może razem przygotujemy program treningowy:).

No comments: