Monday, June 12, 2006

Skwar

No może z tym skwarem to trochę przesada, ale faktem jest, że pogoda dopisała w ten weekend. Pojechaliśmy w sobotę na południowe wybrzeże do miejscowości Rye. Trochę się nie przygotowałem z mapy i wylądowaliśmy na innej plaży niż planowałem, ale to bez znaczenia bo chodziło przecież o słońce i morze, a tego było pod dostatkiem.

Podczas długiego, bo prawie 2 godzinnego spaceru brzegiem morza po piaszczysto/kamienistej plaży widzieliśmy odpływ, który przesunął linię brzegową o kilkadziesiąt metrów. Natychmiast niewiadomo skąd pojawilo się sporo wędkrzy, zbieraczy muszli i innych kolekcjonerów morskich skarbów. Kilka godzin na słonecznej gorącej plaży było przyjemną i dlugo oczekiwaną odmianą od deszczowych weekendów, których miałem już serdecznie dość.

Wieczorem wpadli Ela z Piotrkiem i “zasiedzielismy się” do prawie 4 rano. Niedziela powitała nas bólem głowy, ale po kilku kawach i lekkim śniadaniu doszliśmy jakoś do siebie. Wybieraliśmy się do Richmond Park jako, że pogoda ciągle dopisywała, ale niestety znajomym coś wypadło, a sami nie bardzo mieliśmy ochotę gdzieś jechać, więc postanowiliśmy poleniuchować i zostać w domu.

Kupiłem parę dni temu nowy mobile (Nokia N70), jednak od początku nie mogłem wysyłać wiadomości tekstowych. Zadzwoniłem do servisu, gdzie oznajmiono mi, że muszę się udać do sklepu gdzie go kupiłem, żeby go sprawdzili i ewentualnie wymienili. Pojechaliśmy więc do Croydon, pomaszerowałem do sklepu, sprzedawca wziął telefon i wysłal text do siebie. Zbaraniałem, no ale spróbowałem sam i poszło bez problemu. Okazało się, że czasem może to trwać kilka dni aż network uruchomi text message service, no i właśnie jak byłem w drodze do sklepu uruchomil! Niepotrzebnie jechaliśmy no, ale dobrze że wszystko w porządku z telefonem (tfu tfu tfu przez lewe ramię ;) ). Zabawne, że moc obliczeniowa tego telefonu jest prawdobodobnie większa niż naszego pierwszego PC, a już z pewnością jest większa niż moc moich poprzednich komputerów poczynając od ZX81 ;). Fajna zabawka, z czasem bedę musiał dokupić GPS unit i zainstaluję sobie w nim nawigację satelitarną.

No comments: