Tuesday, August 22, 2006

Trzymać kciuki!

Wysłałem dzisiaj zgłoszenie na Flora London Marathon 2007. Bieg odbywa sie w Niedzielę - 22 Kwietnia. Na zgłoszeniu trzeba było podać dane osobiste, przewidywany czas biegu, wykonywany zawód, i czytane dzienniki (!?) - podobno dla celów statystycznych. Wpisowe kosztuje 30 funtów dla niezrzeszonych biegaczy. Można zaznaczyć na zgłoszeniu czy w razie gdy podczas losowania szczęście nam nie dopisze chcialibyśmy odzyskac wpisowe czy przeznaczyć je na charity.

Oczywiście zaznaczyłem by wpisowe poszło na charity, wtedy nawet jeżeli nie poszczęści mi się w losowaniu, to trzymam na pociechę bluzę z logiem maratonu. Tak czy inaczej jestem zdeterminowany by biec. Jeżeli naprawdę jednak nie będzie sposobu by dostać się na marathon Londyński, pobiegnę jakiś inny.

Głosowanie na starym blogu wskazuje na to, że powinienem pobiec dla Cancer Research UK. Oryginalnie miałem zamiar biec dla Help the Aged, nie jestem jeszcze do końca zdecydowany choć skłaniam się powoli do woli czytelników. Na razie czekam na wyniki losowania.

Szefa nie ma od tygodnia i cały dzień użerałem się dzisiaj z miesięcznymi płatnościami. Trzymajcie za mnie kciuki bo jak pracownicy nie dostaną wypłaty w tym miesiącu to mnie zlinczują. W sumie podoba mi sie praca bez szefa. Więcej zrobiłem dzisiaj niż niejednokrotnie przez 3 dni, łapie mnie poczucie odpowiedzialności czy co, chyba sie starzeję.

No comments: