Thursday, November 22, 2007

Lubie zmiany

Zmienilem nazwe bloga, malo pisze o emigracji a wiecej pisze na moj ulubiony temat czyli o sobie samym wiec należalo zmienic tytul. No i znow zmieniłem template. Niestety przy każdej zmianie tracę niektóre widgets a nie chce mi się wszystkiego przeinstalowywać. Zauważyłem ze znikneła mapka z mojego boat delivery do Irlandii. Prawdopodobnie znikneło również parę rzeczy ze starszych postów ale pewnie i tak nikt tego nie czyta.

Ta template wyglada calkiem schludnie wiec pewnie pozostane przy niej jakis czas. Template nazywa się coffee a tak się składa że kilka miesięcy temu odstawiłem kawę (po 20 latach bycia nalogowym kawoszem), teraz tylko muszę spróbować pozbyć się tej filiżanki kawy w prawym górnym rogu i wstawić tam coś innego.

3 comments:

Necro said...

Podoba mi się ten szablon. Co do czytelnictwa, to ja czytam ale przez Google Readera, dlatego pewnie nie widzisz mnie nawet w statystykach.

Pozdrowienia z Republiki Bananowej, Necro

p.s.
Co do kawy, to piję 2 dziennie z ekspresu... nie ma to jak dobrze przygotowana kawa.

Marcin said...

Od lat przymierzałem się żeby rzucić kawę. Postanowienie zrealizowałem gdy wyczytałem gdzieś że kawa może wzmagać chorobę morską :P.

Anonymous said...

taa chorobe morska.. dlatego pewnie tak sie zrzygalem jak plynelismy z lucy na rafe jakis czas temu, niemal mialem out of body experience tak mnie wybujalo.. jeszcze mi sie niedobrze robi jak pomysle, a wszystko przez kawe ;)